akin_erdik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben olsam 1000 tl ye site açar. kalan parayla döviz alırdım. dolar yakında 10 u görür gibi. 19.000 tl olur sana 38.000 tl
şuan dolarda zaten ama 5.80den aldım durum sıkıntılı o yüzden keşke 10u görsede bozdursam