Bende araç alacağım için bakıyorum ama küfür edip edip çıkıyorum ağır hasar kayıtlımı dersin 300.000 km lerde arabamı dersin ne fiyatlar koymuş adam utanmasa sıfır fiyatının üstüne çıkarcak.