Arkadaşlar herkese merhabalar,
Bundan 15-30 gün önce bir konu açmıştım satılık düşmesi durmuş 200-300 bin takipçili olarak 2 adet bot panel hesabı satılık adlı ilan açmıştım. 1 Gün sonra Modlar ilanı kaldırıp bot hesap satışı yasaktır demişlerdi.Forumda ise şuan çoğu kişi düşmesi durmuş bot haldeki hesapları satabiliyor ve ilanları kaldırılmıyor ? Forum kurallarına baktığımda ise
Yeni Eklenen Kural: 1k 30TL alt limiti var iken , panel ile hesap kasıp hesabı 1k 30TL alt limitini çiğneyerek ucuz fiyatlara satanlar oluyor ve diğer satış yapan arkadaşların hakkı çiğneniyor , bundan dolayı Doğal olmayan yollarla kasılmış hesapların satışı yasaklanmıştır.
Yazıyor.Sizce ben yanlışmı biliyorum yoksa farklı bir durummu var?