Youtubede güzel bir video vardı bulamadım hocam ama tedavisi şuanda çok zor sebebi her hastanın kanseri farklı oluyor yani kanseri kendimiz oluşturuyoruz günde milyonlarca kanser hücresi oluşuyor her insanda ve savunucu hücreler bunları yok ediyor kanseri tetikleyen şeyler yapıyorsak yada kullanıyorsak savunmacı hücreler bunları yenemiyor ve kanser büyümeye devam ediyor ve örnek A ilacı geliştirildi ama bu A ilacı benim kanserime iyi gelir ama senin kine gelmez çünkü her insan için farklı ilaç gerekli olacak
https://www.youtube.com/watch?v=NRQq1z1aJPs buyrun buldum videoyu izlerseniz tam olarak ne demek istediğimi anlayacaksınız