Tıp dediğiniz şey belli başlı ülkelerin elinde olan birşey.
Gelişmenin sağlanması için yeni hastalıkların üretilmesi gerekiyor. Ya da mevcut hastalıkları iyilestirmeden uzun yasatabilecek ilaçların üretilmesi.
Yani para çekecek bir sey olduğu sürece yeni cihaz ve ilaçlar üretiliyor. Ama bir çoğu tedavi için değil daha uzun yaşatmak için bulunuyor.
Uzun ve ilaca bağımlı müşteriler tıppın ve tıp teknolojisinin gelişmesini sağlar.