Tıp gelişiyor çok daha iyi yerlere gelecektir fakat hastalıklarda gelişiyor.Yeni hastalıklar çıkıyor.

Ama ülkemizde gelişmiyor geriye gidiyor diğer ülkelerle kıyaslanınca.



CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence kansere çözüm bulundu, tahminimce aşı şeklinde yakalananın kurtulma şansı olmasa da yakalanmamış olanlar için korunma yöntemi keşfedildi ama ilaç piyasası ciddi karlı olduğundan insanlara verilmiyor.
Veyahut ölümlerin artması içindir. Herkes yaşarsa dünya kime yeticek.