diaBoLik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pinginizin 50 100 arası olması sizin için problem değil ise gidip OVH 'tan alın fakat pingler sıkıntı olacaksa mecburen TR de kalmak zorundasınız ve TR de sizi 100% koruruz gibi bir kelime duyduğunuz anda konuşmayı sonlandırın. SiberDC nin de size 100% gibi bir koruma sağlarız dediğini düşünmüyorum fakat saldırı anında size cevap verebilselerdi her şey daha iyi olurdu. Cezalara gelirsek başarabilirseniz elbette ki karşı taraf için bayaa sıkıntı olur fakat çok zor o durumda. Düşman belliyse sizde ona saldıracaksınız en güzel cevap Türkiye de durum bu.
İlk cevap 24 saat sonra geldi ve malesef dgn 1gbit üstüne hat kapatıyor oldu. Destekleri cevap verseydi yeterliydi