Bir gün ünlü bir kilisenin önüne iki dilenci gelmiş. Bir kapının bir tarafına diğeri öbür tarafına oturmuş.
Sağ taraftaki İsa heykelini önüne koyup Meryem Ana resmi ile dilenmeye başlamış.
Sol taraftaki Musa heykelini koymuş, eline tevrat alarak dilenmeye başlamış.
Sağdaki Hristiyan, soldaki Musevi inancındanmış.
Ayin sonrası çıkan insanlar bir yahudiye bir de hristiyan olan dilenciye bakıp hristiyan dilenciye bolca para vermeye başlamış.
Bir tanesi dayanamamış. Yahudi olan dilenciye yanaşarak.
Burası kilise sinegog değil. Burda kimse sana para vermez boşa dilenme diye azarlamış.
Yahudi dilenci, kilisenin boşalmak üzere olduğunu bildiğinden hristiyan dilenciye dönerek
Gördün mü yorgi hristiyan bize ticaret öğretiyor diyerek gülümsemiş.
Bunu niye yazdım,
Eğitim satanlar dilenci gibi işte (kötüleme amaçlı söylemiyorum) siz birini överken diğeri ona para veriyor.
Forumu okuyun kimseye ihtiyacınız kalmaz.