Merhabalar ürünleriniz fiyat-performans olarak üst düzeyde olduğunu düşünüyorum. Fakat site tasarımınız şahsi düşüncemce günümüze göre geri kalmış durumda. Ürünleriniz fotoğraflarda güzel fakat alıcı gözünde (bir bayan gözüyle baktığımda) köşe ücra yerlerde satılan ürünleri internet sitesine yüklemiş gibi düşünürdüm. Sebebi sitenizin teması. Malınız kötü demiyorum kesinlikle yanlış anlaşılmasını istemem.

Fiyat olarak ekonomik duruyor ama iş pazarlamanın konusu olan müşterinin gözünü boyamaya geldiğinde eksik kaldığını düşünüyorum.

1-) Site temasına biraz daha renk katmanızı öneririm.
2-) İndirime gittiğiniz ürününüzü tasarımsal olarak sitenize banner (tam tabirini bilmiyorum) eklemeniz.

Örneğin Trendyol sayfasına göz atabilirsiniz.