Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam insanların ekmeği ile oynamayı doğru bulmuyorum almadan önce kaynak kodlarını sorgularsanız bir temanın az cok sorgu sayısını herşeyi görebilirsiniz bilginiz olsun diye açtım konuyu kimsenin ekmeğinle oynamak için değil.zaten aldığım temayı arkadaşada yazdım bunları ama sağolsun okudu cevap bile yazmadı..Çok iyimserim farkındayım ama yanlışa yanlışla dönmen bana yakışmaz.
Düzeltmesi lazımdı. Günümüzde arge çalışmaları kullanıcı geri görüş sistemiyle gelişir. Böyle görmelisiniz. Ekmeğiyle oynamak değildir bu. Oradan gelecek 100-200 TL ile kimse aç kalmaz 🙂 Rica etsem pm ile atar mısınız? Çünkü bende o fiyata forumda script beğenmiştim yoksa aynı mı diye merak ettim. Kaynak kodlarından pek anlamam 🙂