Pilin de bir ömrü var sonuç olarak. Ve olmaz demeyin başıma geldi, pilsiz kullanımda sistem çöp oldu.
Bir önceki laptopta dahiliydi, şuankinde sökülen tip ama hiçbir şekilde o pili çıkarmam oradan.
Varsın 3-4 yıl sonra ölsün pili, gider orjinal alırım 200 300 liraya. Cihaz yanınca 30 tane pil yansaydı diye dert yanıyor insan.
(Ki sürekli fişteki pil evet yavaş yavaş illa ki ömrünü azaltıyordur. Ama kenarda duran pil de kendiliğinden ömrünü tüketiyordur zaten.)
Mantıklı olan, pil dahil kullanmak. ( yani sökülen sökülmeyen fark etmez, takılı olarak kullanmak.