Selamlar arkadaşlar, yeni laptoplar malum bataryası çıkmıyor. Eski bilgisayarımı 7 yıl fişteyken bataryasını çıkartarak kullandım. Full bataryayla 1.30 saate kadar gidiyordu. Bunun koruduğunu düşünüyorum. Ama şimdi yeni bilgisayarımda öyle değil.
Sorum şu ki bataryayı full doldurup tamamen boşaltıp mı şarja takmak yoksa bunlarda koruma oluyor mu. Yani ben sürekli fişe takılı çalışsam batarya zamanla zayıflar mı?