konu sahibnin izni olur ise bende istiyorum
konu sahibinin izniyle ben de pm alabiilir miyim
konu sahibinin izni olur ise banada ulaşın
Konu sahibi izni olursa bende PM alabilir miyim
merhaba
konu sahibnin izni olur ise bende istiyorum yardımcı olur musun..
Konu sahibinin izniyle bende arıyorum NETGSM olursa tadından yenmez numara seçebilme imkanımız varsa.
konu sahibinin izni var ise ben de pm alabilirim
[QUOTE=VolkanDobriceli;1075174708]
@Mahien; Bey Türkiyenin dördüncü GSM operatörü NETGSM firmasını tercih etmiştir teşekkür ederiz.
https://www.r10.net/alisveris-bolumu...a-tahsisi.html konumu inceleyebilirsiniz.