gakaguka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu sahibnin izni olur ise bende istiyorum
erencoban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu sahibinin izniyle ben de pm alabiilir miyim
Fatihars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu sahibinin izni olur ise banada ulaşın
DelpaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibi izni olursa bende PM alabilir miyim
bani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba
konu sahibnin izni olur ise bende istiyorum yardımcı olur musun..
sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibinin izniyle bende arıyorum NETGSM olursa tadından yenmez numara seçebilme imkanımız varsa.
abcetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu sahibinin izni var ise ben de pm alabilirim
[QUOTE=VolkanDobriceli;1075174708]@Mahien; Bey Türkiye’nin dördüncü GSM operatörü NETGSM firmasını tercih etmiştir teşekkür ederiz.

https://www.r10.net/alisveris-bolumu...a-tahsisi.html konumu inceleyebilirsiniz.