https://www.r10.net/script-satisi/20...entegreli.html
Konusunda satılan scripte ki lisansımı devir ediyorum. Yakın zaman önce 240 TL ye aldığım script lisansımı 150 TL ye satıyorum .

Demo:https://www.sektoreltema.com.tr/yazi...satis-yazilimi