digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesajını editle hocam. Ben de madde ismini vermeyi biliyorum ama eşeğin aklına karpuz kabuğu düşürmenin alemi yok. Bu tarz sorunları olan arkadaşlar ilacı reçetesiz alamazlar ama uyuşturucuları alabilirler. O nedenle madde ismini silmeni rica ederim.





İlaçlar ile kalıcı çözüm mümkün değil.
Doktora gitmeden kendi kendine hiç bir şekilde çözüm mümkün değil.
Hastalığının derecesine göre tedavi uzun ve zahmetli olacaktır.
Öyle ağrı kesici alıp baş ağrının geçmesi gibi bir şey değil.
İlaçlar işe yarıyor ama sadece kullandığın sürede işe yarıyor.
Kullanmayı kestiğinde eski haline dönüyorsun.
O yüzden tedaviyi doktorun planlasın sen uygula, biri de senin tedaviyi uyguladığını denetlesin.
Senin benim gibi adamların her zaman bir müdüre ya da sekretere ihtiyacı var.
Bize ne yapmamız gerektiğini söyleyen ve yapıp yapmadığımızı kontrol eden biri lazım.
Peki teşekkürler 182 den psikiyatri randevusumu almam lazım