digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır, kırmızı reçete ile satılır.
Sisteme kaydedilir, kişi başı belirli dozlar üzerinde yazılamaz, yüksek doz veya uzun süreli kullanımlarda bağımlılık riski ile ilgili şeyler okumuştum internette.
İlacı alanlara başkalarına vermemeleri ve suistimal etmemeleri gerektiği söylenir.
Ağızdan aldığınızda kısa salınımlı ya da uzun salınımlı şekilde etki eden ilaçlar.
Ama etken maddeleri aslında seyreltilmiş sentetik uyuşturucu, isim vermeyececğim.
Hapı yutmak yerine faklı yollardan alırsanız uyuşturucu etkisi gösterir.
Ofiste çekmecemde hala duruyor. Sadece 5 tane kullandım bugüne kadar.
Bunun kısa salınımlıları varmış, daha hafif, bu aralar doktora gidip onlardan yazdırım denemek istiyorum.
Kahve ya da diğer nörostimulanlarla alınmaması gerekiyor yoksa hiç uyku tutmuyor hiç acıkmıyor insan, bir de uyumak için ilaç gerekiyor.
Hiç uyku tutmuyor deyince şey geldi aklıma... Metamfamin Onu da denemiştim üniversite zamanlarında. Aynı etkiyi gösteriyordu aşağı yukarı ve uykusuzluk yapıyordu.