AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu hafta p30 lite aldım. Note 5'ten geçiş yaptım, performansını ve pili çok beğendim. Özellikle ön kamera çok başarılı olmuş. Bir arkadaşım da iPhone'dan mate 20 lite'a geçti. O da çok memnun. Bence F/P olarak iyi cihazlardan.
hocam aynı baz olarak samsung a70 daha iyi deniliyor ama bilemem. çektiğiniz fotoğraf varmı hiç hocam ekleyebilir misiniz