Bahsettiğiniz otobüsler çok yakınından geçiyor tam dibinden geçmiyor hocam. Biraz yürümeniz gerekecek. Size tavsiyem bornova merkeze nasıl ulaşırsınız en hızlı dolmuşla veya otobüsle bunu size bırakıyorum.
Bornova merkezden evka-4 dolmuşları var. Bornova Atatürk mahallesi - evka 4 dolmuşu diye geçer. Merkez durağından binip kaptana söylerseniz tam önünde sizi indirecektir.
NOT:Aynı isimde 2 dolmuş hattı var. Lütfen yanlış binmeyin. Birisi forum bornova arabası olarak farklı otobüs güzergahında gidiyor. Şöföre mutlaka sorun hocam.
Otobüsler her durakta duruyor ancak dolmuşlar sürekli durmadığı ve hızlı hareket ettikleri için tavsiye edebilirim.