İyi forumlar. Son dönemde popüler olan fivem sunucusu sahibiyim. Ortalama anlık 50 oyuncum mevcut. Türk oyun piyasasındaki ddos muhabbetini biliyorsunuz. Ddos muhabbetini bilen herkes başka sunuculara atıp oyuncularını çalma derdinde. Dün gece saat 12 de size ddos atıyoruz 2 gün serverınız kapalı haberiniz olsun diye mesaj geldi. Atan kişi ve server belli zaten adamlar korkusuzca saldırıyor. Serverımızı sağladığımız siberdc ile iletişime geçmeye calıştık. Forumdan, skype'dan ve ticketlarından dönüş bekledik. Ancak bu saate kadar hic bir geri dönüş almadık. Sabah saat 6 ya kadar sunucumuz kapalı kaldı. Ddos atanlar atmayı bırakınca sunucumuzu açabildik. Bu 6 saatteki prestij ve oyuncu kaybımız ortada. 25 tl ekstra ücret verip ddos koruması satın alıyoruz ve bu ddos korumaları hic bir işe yaramıyor. Adamlar dün gece bizim sunucumuza saldırırken siberdc nin sunucu sağladığı başka serverlarıda düşürdüler. Sadece izleyebildik. Sunucumun günü dolana kadar kullanmak zorundayım ancak bittiği gibi başka firmaya gececeğim. Eğer bu durumları yaşamak istemiyorsanız siberdc kullanmayın.
Siberdc pişmanlıktır.