Merhaba Sevgili R10.Net dostları,
Ekip olarak " ŞEF ÇEKİM VAR " youtube kanalı girişiminde bulunduk. Şuan 3 video yaptık hepsi röportaj.
Stüdyo için bazı konseptler yarattık. Bizim de kablolu eski konser mikrofonumuz var. İç çekim için mikrofon arayışındayız. 2. el falan da olabilir Bütce Max 500 ₺ . Bir süre bizi idare edebilecek DSLR uygun mikrofon önerileriniz nelerdir?