humpyers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4K ya veriyor.





Memnunmuydun makineden hocam?
Makinadan memnundum. Ofis ve oyun işimi görüyordu.
jordanbelfort adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3500 e iyi gitmiş hocam kurdan dolayı sanırım
Kur 6.5 civarıydı sanırım.
Sıfırı 5k civarıydı.
Şuanki fiyatlar şişirilmiş. 8k fiyata gtx 1060 lı modeller satılıyor