kamu sitelerinin hepsi bakanlık sunucusunda tek temadan yönetliyor.
diğer dediğiniz siteler aynı şirketten haber yazılım kullanılıyor
Anladım hocam, peki bu şirketten bende yazılım kullanıp otomatik haberleri çekebilmem için ne yapmam gerekiyor ? Ekip şart mı ?