Domainimi satmak için kamu siteleri ile tek tek iletişime geçiyordum 15 sitenin teması aynı ve iletişim formlarına kadar aynı, bu siteler tek elden mi yönetiliyor? Ve kamu site piyasasını bunlar mı yönetiyor? Aklıma takıldı sorayım dedim ve domaini satmayıp projelendirerek bunlara kafa tutmaya karar verdim