WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir polis çocuğu olarak şunu diyebilirim. Oradaki polisler görevini iyi niyetle yapmıyor. Benim babamda çocuk şubede görev yaptı ve benim küçüklüğüm geçti çocuk şubede. Bir gün bir adamı terslediklerini görmedim.
Hocam görevlerini yapsalar zaten sorun kalmayacak senın gorevın sıkayet dılekcesını yazıp ısleme koymak ınsanları ne demeye vazgeçirmeye uğraşırsın aklım almıyor