Bir polis çocuğu olarak şunu diyebilirim. Oradaki polisler görevini iyi niyetle yapmıyor. Benim babamda çocuk şubede görev yaptı ve benim küçüklüğüm geçti çocuk şubede. Bir gün bir adamı terslediklerini görmedim.