aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye konunuz alta mı düşüyor? Bir problem görüyorsanız şikayet et butonuna yazabilirsiniz. Yazmanıza gerek yok. Bu kategoride ilk sayfada maximum şu kadar konunuz olabilir diye bir forum kuralı mı var?
Coin piyasası bu elbet dalgalanma olacak.Her inişte veya çıkışta yeni konu mu açacaksınız?
Senin kadar coin işiyle uğrasan herkes takip ediyor dalgalanmayı.Coin sektorunde ve r10 da kendini kanıtlamıs ALP IŞIK bile senin kadar konu açıp yorumlarda bulunmadı.
Aç 1 tane konu oradan devam et.Nedir bu kasıntı çabası onu anlamadım?
Konunuz report edildi.Umarım modaretör arkadaslar gerekli temizliği yapacaklardır.