tamda düşüş trendindeyken almışsınız. sizin aldığınız yer işaretli olan kısım. şu saatten sonra satmanın anlamı yok artık.

grafik şu şekilde, ikili dip yapıp yukarı direnci mi zorlayacak onu takip edin. RSI zaten düşüşü pek desteklemiyor. uyumsuzluk bariz görünüyor.

s400 deki gelişmeleri yön verecek artık, piyasa bunu bekliyor.

eğer olur da sert bir yaptırım gelir ise, ikili tepe çalışır ve son destek ile son direncin boyu kadar aşağı çanak yapabilir.

gelişmeleri bekleyip ona göre kararınızı verin, stopsuz işlem yapmayın.

bundan sonra da paranızı tek bir enstrümana yatırmayın. sepet yapın.