Bence eğer işlekse iş yapabilir.
Ben kuruyemişçilerin vs çok iş yaptığını görüyorum.
Hele mesafe uzunsa bunun gibi.
Eğer deneme imkanınız varsa diğer arkadaşların da tavsiyelerine uyarak bence denemelisiniz. Varsın 30 bin batsın gidecekse.
Ama cesaret edenler hep kazanıyor bence.