Tamamen içimden gelerek öngörüşlerde bulunmak gerekirse S400+F35 sorunu bu yaz net çözülür, yaptırımlara karşı biz eğer ki ekonomik adımları doğru atar ve harcamalardan kısmaya başlarsak, faiz düşer ve dövize yatırım azalırsa borsaya akacaktır o paralar. Aslında çok basit düşünce tabi ki ama düşünürsek yatırımcılar dövizden çıkıp bist'e, bistten çıkıp dövize giriyor elimizdeki hacim çok düşük olduğundan bu etkilenmeler çok oluyor. (milyonlarca farklı sebepten biri sadece bu anlattıklarım bu arada) Döviz ve Mevduattan-Bonodan çıkmaları için insanların, faizlerin düşüp cazip edici fırsatlar vermemeleridir. Ben olsam borsa yerine Mevduatta şuan yıllık 23-24 oranlarından kapatmaya çalışırdım YTD