Merhabalar , servis sağlayıcınız'a ticket attınız mı ? , Foruma konu açıp karalamadan önce lütfen servis sağlayıcınızdan yardım isteyiniz.
İyi Çalışmalar
Yok hocam, karalama amaçlı değildi aslında.
Zira dünden beri görüyorum bazı serverlerde hatalar olduğunu acaba öyle bir çalışmamı var diye de sorun benim temadan kaynaklıymış.