Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olmayan fabrikamızda 19 yıldır söyledikleri uçağı ne zaman yaparlar o zaman firmalar yatırım yapar ve artar hocam
mukemmel yorum. ekonomik ve aslinda her anlamda batan bir ulkede aselsana yatirim yapmak akil kari degil. adamlar tubitak’da kuran okuyan erik ve turevi projeleri birinci kiliyor...