Konu
ÖSYM Puanı hakkında
17-07-2019, 02:10:35
#17
enessafak
Solutions adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kazanırım diye düşünüp sildirdim.Sınav da ortalama geçmişti nasıl böyle oldu anlamadım.
geçmiş olsun hocam ben zaten çalışmamıştım kendimi denemek için girmiştim o yüzden çok üzülmedim ama sizin için kötü olmuş seneye toplarsınız inşAllah.