hayırlı olsun hocam şimdiden. İş yapar bence konum olarak güzel sağlam tabelalar ve reklam araçları yaptırırsan iyi de dikkat çekersin. Ama bence acele edip güven sağla bir an önce çünkü yakında Bim oraya da yer yapar. (yarın safranbolu mağ. açılışı var )