Atakum'da yaşamaktayım hocam Mimar Sinan tramvay durağının üst taraflarında kalıyorum. Eğer fotoğraflardaki yol kenarı yeri ise gayet güzel olabileceğini söyleyebilirim ki Limon süpermarketi görmüşsünüzdür aynı tramvay tarafına onlarda açtılar ve gayet işlemekte. Size tavsiyem tramvay duraklarının olduğu yere yakın bir yerde dükkan bulursanız çok güzel iş yaparsınız. Atakum inanılmaz göç alan bir yer ve memur ilçesidir. Güzel paralar bırakır size.