ben bir yıldır markete gitmiyorum. a101 bim arada sırada migros tercihim oluyor. ürünleride iyiside var kötüsüde, en azından sattıkları her ürünün arkasında duruyorlar. değiştirme beğenmeme lüksün var. markete gidiyorum bim den aldığım 3,5 tl lik ürüne 4,25 diyor. hal böyle olunca neden kazıklanayım. size tavsiyem market yerine tekel veya kuruyemiş açmanızdır.

Bu işleri iyi bilen bir arkadaş bana lüks kuruyemişçi açmanın maliyetini detaylarını anlatsa 60 bin bağlarım. sadece kuruyemiş ve meşrubat.