Arkadaşlar merhaba, hayırlı geceler. Öncelikle konum ve iş hakkında bilgi vermek istiyorum.
Samsun/Atakum'da cadde üzerinde bir büfe açmayı düşünüyorum. Aşağıda göreceğiniz resimlerde, caddede ortalama 1 - 1,5 kilometre boyunca kuruyemiş satan bir büfe yok. Sadece bu caddenin başında a101 var.
Kiralar uygun gibi, aylık 1 - 2k arasında. Komple yapılı.
Çok fazla konut var. Aktif bir cadde. Ortalama her 150 - 200 metrede bir üst geçit var.
Hiçbir şekilde alkollü içecek satılmayacaktır.
Resim 1:
https://prnt.sc/ofz6yv
Resim 2(1'in diğer tarafı):
https://prnt.sc/ofz7ti
Resim 3(Bu şekilde sürekli ara yollar ve konutlar mevcut):
https://prnt.sc/ofz7wr
Büfeyi ortalama açma maliyetim 30.000₺ kadar.
Aylık giderim ise dükkan kirası ve bağkur dahil 5.000₺ civarında. Ev kira değil.
Ne düşünüyorsunuz, sizce girişmeye değer mi?