Yemek yedikten yaklaşık 1-2 saat sonra bacaklarım uyuşuyor omuzlarım uyuşuyor böyle kolumu kaldırırken bile hissetmiyorum, bacaklarım uyuşuyor ve titriyor bisküvi, çikolata vb. bir şey yedikten sonra rahatlıyorum doktora gideceğim ama varsa tahminleriniz alabilir miyim? Şeker hastası olmuş olabilir miyim?
Kan tahlillerine bi baksın doktor 3 aylık hemoglobin a1c falan baksınlar zaten onlar anlar, belki havalardan olur, psikolojik olur birkaç kere böyle oldu diye hastalık teşhisi konulmaz. Sen doktora git buradan tahmin bile yürüttürüp moralini bozma.