Yukarıda bir arkadaş yazmış.
Hypoglisemiye benziyor şikayetleriniz.
Titreme, terleme, karıncalanma, uyuşma, gücünüzün tükenmesi, elin ayağın boşalması, gözün kararması kan şekeri düşüklüğü belirtileridir.
Üstelik semptomlar bisvüvi falan yediğinizde hızla düzeliyorsa hipoglisemi olma ihtimalini arttırıyor.
Kan şekerinin düşük olması yüksek olmasından çok çok daha tehlikelidir.
Hafife almayın hemen yarın doktora gidin. Ve doktora görünene kadar da yanınızda sürekli bisküvi paketi bulundurun.
Belirtiler gelince 1-2 bisküvi atın ağzınıza.
Hiç vakit kaybetmeden dahiliye ya da endokrine gidin.
Hem de hiç vakit kaybetmeden.