Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yemek yedikten yaklaşık 1-2 saat sonra bacaklarım uyuşuyor omuzlarım uyuşuyor böyle kolumu kaldırırken bile hissetmiyorum, bacaklarım uyuşuyor ve titriyor bisküvi, çikolata vb. bir şey yedikten sonra rahatlıyorum doktora gideceğim ama varsa tahminleriniz alabilir miyim? Şeker hastası olmuş olabilir miyim?
Tahminlere dayalı bir yorum yapılması kesinlikle yanlıştır ki doktorlar bile böyle bir yorumdan çekinirler tahliller ile açlık ve tokluk şekerinize bakılmalı takip edilmeli ayrıca HBA1C bakılmalıdır kendinize evham yapmayın strese bağlı şeker yükselebilir dikkatli olun. Geçmiş olsun