Yemek yedikten yaklaşık 1-2 saat sonra bacaklarım uyuşuyor omuzlarım uyuşuyor böyle kolumu kaldırırken bile hissetmiyorum, bacaklarım uyuşuyor ve titriyor bisküvi, çikolata vb. bir şey yedikten sonra rahatlıyorum doktora gideceğim ama varsa tahminleriniz alabilir miyim? Şeker hastası olmuş olabilir miyim?