Segkrc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@hasyer; 2.0 versiyonunu kullanıyorum şuan bir sorun var galiba hiçbir hesap verisini çekemiyor kırmızı görünüyor tamamı...
Bende aynısı
ilk başta dedim hesaplar patladımı sonra hepside olamaz herhalde
Hocam bi bakarsanız takip edelim.