Bende ailem dışında başkaları ile çok fazla yakınlık kuramıyorum evlensem eşimin ailesinden kaçmak için büyük ihtimal bahaneler ararım kötü bir huy gerçekten bunda art niyet aramayın sakın zamanla alışınca düzelecek bir şey yeter ki ortamı bozmadan fazla zorlamadan alıştırın ailenize, ailenizde acele etmesin bu durum için