Hocam bence sabretmeniz lazım eğerki bu konuda daha çok üzerine giderseniz, ailemi ara sor ne bilim bu tarz yaklaşımlarınız daha da çok uzaklaştıracaktır ve inatlaşacaktır. kesinlikle kısasa kısas yapmayın siz doğru olanı yapın ve zamana bırakın çünkü diğer olasılıklar mutsuz edecektir sizi. yavaş yavaş ailenize alıştırmaya çalışın ve karşı tarafın ailesi özellikle annesi ile ters düşmeyin derim işiniz iyice zora gider ve sonuçları daha da sıkıntılı olabilir. Ama yine nacizane tavsiyem ailenizi siz arayın onlar hissetsin senin güçlü olduğunu diye düşünüyorum.
Dediğiniz gibi yapma düşüncesindeyim hocam. Belki zamanla anlar. Ailemi arama konusunda da günlük arayıp, hal hatır soruyorum. Ama ne bileyim, her konuştuğumda içimden tutuyor, ağzımdan geliyor hocam. Sonra yat ki uyu, uyu ki uyanasın. O insanlar bu evlilik olsun diye mücadele ettiler, bunu haketmediler diye düşünüyorum.
Elbet hata bir sınav. Bu sınavı da atlatacağım.