Bencillik.
Yazık üzülüyorum.
Bencil insanlar her daim yanındakine zarar verir. O insanları arasa sorsa canımı çıkar? İnsan mutlu etmeyi esirgeyen eşine, sen de karşılık versen ortalık karışır.
Evlenmeden önce de durum aynıysa suç sende. Ha evlendikten sonra bir anda değiştiyse suç eşinde.
Evlilik sevgililik gibi değildir. Yapmak istemediğin bir çok şeyi yapmak zorunda kalırsın. Zaten zorunda olarak yaptığın şeylerden mutsuzluk duymuyorsan 2 kişide doğru insanla evlenmiş demektir.
Diğer türlüsü yıllar süren kavgalar.
İçinde açtığı yaralar.
Vakit kaybı.
Kimse kimseye göbeğinden bağlı değil.Bencilliğini yenemez ise hayatın zindan olur. Hayatında ki başarına bile engel olur bu ufak düşünceler.
Bunları atlatamadan sakın ama sakın çocuk yapmayın.
Tavsiyemdir.
Saygılar.