Hocam bunu konuşmalısınız tecrübem yok ama siz nasıl davranıyorsanız o da o şekilde davranmalı bu işin kuralı bu yani onlar Anne-Baba evlatlarını görmek istiyorlar da sizinkiler Anne-Baba değil mi?
çok yanlış bence bunu oturup görüşün hocam bu durumu buraya yazdıklarınızı aynen anlatın diye düşünüyorum tecrübeli kişiler'de yazacaktır zaten