gokhanpolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
[/URL]

Eğitmeni Furkan Çelilk olan linkteki eğitimi almadım zira puanı 3,2 yani düşük. Yazarı olan Yasin Uğurlunun dersini aldım, evet iyi anlatıyor ama örnek az ve sırf firebase üzerinden normal webserviceler yok cihaz donanım kontrolleri yok tasarım yok animasyon yok. Benim tavsiye ettiğim linkteki kişide hepsi var.

Anladım, kurs içeriğinin kapsamından ötürü öneriyorsunuz...Olabilir söylediğinizşey mantıklı geldi bana...Tavsiyeniz için teşekkür ederim.