ibrahim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ban sebebi olduğunu biliyorum deneme yapmak için yaptım ama ikinci seferde bu durumla karşılaştım o yüzden yazdım bu durumlar moralimi bozuyor
bu forumda herkes saygı ile yazıyor sen diye hitap etmende herhangi bir sıkıntı yok benim için teşekkürler yorumun için
Moralini bozmasın. Sabır azim istikrar. Bu üçünü önemse gerisi gelir.