spam maillerin inboxa düşmesi çok zordur. bu zorluğu aşan kişi bunun ücretini alır. ücretini almayacaksa bu hizmeti vermez. basit bir sunucu kurup mail göndermek kolay ama hepsi spama düşer. 100bin kişinin inboxuna mail atıp 500 dolar veremiyorsanız hiç atmayın o mailleri.