Merhaba dostum. Sakın kendi reklamlarına tıklama. Ayrıca Adsense tıklamaları sayar. Tıklamayı saydı diye kendin de demişsin. Forumda ilk defa sen şeklinde hitap ediyorum, o da gerçekten önemsediğimden. Saygısızlık olarak algılama. Adsense almışsın banlanma. Kendi reklamlarına tıklamak ban sebebidir.
Eğer tıklamam yok diyosan tıklama yoktur zaten. Yani saymıyor değil tıklanmıyor reklamların. Sabret biraz zamanla oturacaktır her şey. Tıklamalar da gelecektir inşallah.
ban sebebi olduğunu biliyorum deneme yapmak için yaptım ama ikinci seferde bu durumla karşılaştım o yüzden yazdım bu durumlar moralimi bozuyor
bu forumda herkes saygı ile yazıyor sen diye hitap etmende herhangi bir sıkıntı yok benim için teşekkürler yorumun için