Konu
MSN tekrar gelse kullanır mısınız?
16-07-2019, 08:03:29
#24
giray
Msn candır gerisi gereksiz bir sistemdir. Msn gibi sade olacak skype gibi karman çorman hiç kullanamadım skype arada iş için çok nadir giriyorum işi halledip çıkıyorum. Gelsin direk download 👍🤣